2018(e)ko martxoaren 5(a), astelehena

Leize-zuloko misterioa

Kaixo, Nadia naiz eta guk klasean leize-zuloko misterioa irakurri genuen eta protagonistaren Aitona Iñaki izenekoa, nire aitonaren antza du. 

Nire aitonaren etxera joaten naizenean beti istorioak kontatzen dizkit. Aitona Iñaki oso ausarta iruditzen zait gaztea zenean kobara sartzen zen soka barik, kaskorik gabe. Baina orain ausartagoa da bere urteak dituelako baina kobara sartzen da bere iloba eta bere lagunei laguntzeko. Nire aitona ere bere urteak ditu baina ni edo nire lehengusuak laguntza behar badugu bere beti joaten da laguntzera. Ere jarraitzendu kirol egiten: eskiatzen du, bizikletaz ibiltzen da... Eta liburu hau asko gogoratu dit istorio hau. Bost urte nintuenean nire aitonak, nire lehengusuak eta nik bizikleta hartzen genuen eta koba batera joaten ginen. Ez ginen oso barrura sartzen baina polita zen. Eta liburua irakurtzen nuen bitartean aitona Iñakiri nire aitonaren aurpegia jartzen nion. Berdinak dira!

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina