2018(e)ko otsailaren 1(a), osteguna

Eskia


Eskia


Kaixo ni Nadia naiz. Eta nire kirol gogokoenak saskibaloia eta eskia dira. Saskibaloiari buruz denok zerbait dakizue, edo entzun duzue noizbait, edo... baina eskiaz agian ez horrenbeste.

Nik eskiari buruz hitz egingo dizuet. Kirol hau 3 urte nintuenetik praktikatzen dut, beti Pirineotara  joaten naiz neguan eskiatzera. Batzuetan Formigalera, beste batzuetan Bakeirara... Baina nire leku gogokoena ez dago Espainan. Andorran baizik. 
 

                                                       
Lau koloretako pistak daude. Kolore bakoitzak zailtasun bat dauka. Berdea erreza da baina ikasten ari zarenean hortik hasi behar zara. Gero urdina doa piska bat zailagoa dena. Hurrengoa gorria da eta zaila. Eta azkena beltza; horiek bai zailak! baina nire gogokoak dira. Baina hasi nahi ba duzu berdeatik hasi!

Eski-estazioietan jatetxeak daude, ez da oso ondo jaten baina umeei asko gustatzen zaie dena pizzak, makarroiak... dira eta.

  
Pistetara igotzeko ez duzu oinez igo behar teleaulkiak daude. 


                                                    

                                                                Teleaulkiak 


Nadia
   

3 iruzkin:

  1. Nadia artikulu hau primerakoa da!😘😘😘

    ErantzunEzabatu
  2. Oso polita eta interesgarria👍🏼Asko gustatu zait Nadia😘

    ErantzunEzabatu
  3. Asko gustatu zait Nadia! Informazio asko eman diguzu! Eskerrik asko!😊

    ErantzunEzabatu