2016(e)ko apirilaren 3(a), igandea

Nire oporrak (Maider)


Nire oporrak


Nire oporretan gauza asko egin ditut baina gehien gustatu zaidana Mojacarrera  joatea zen. Eta gainera nire lengusinekin.

Ni hotel batean nengoen. Eta gauza asko zeuden, adibidez: minicluba, minidiscoa, zumba…
Nik ia ia denbora guztian igerilekuan nengoen. Eta nire azken bañua bi ordu eta erdi igaro zen.

Asko jolasten genuen jolas batera Zombi duela izena. Hotel osotik zen eta horrela jolasten zen. Bi pertsona geratzen ziren eta beste pertsonei harrapatu behar zuten. Harrapatzen zutenean beraiekin geratzen ziren. Harrapatzen zuten azkenak aukeratzen zuen nortzuk geratzen ziren hurrengo txandan.

Buffet libre zegoen eta oso ona zegoen dena. Beti nire lengusinekin jaten nuen.  Eta gurasoek beste mahai batean.

1 iruzkin: