2016(e)ko martxoaren 28(a), astelehena

Nire Aste Santuko oporrak (Teresa)


Kaixo lagunok! Teresa naiz eta nire “aste santuko oporrak” kontatuko dizkizuet. Ez dakit ea erakargarria den baina saiatu dut dibertigarria egiten. ez da zaila ulertzeko. Ea gustatzen zaizuen!!!!!!!!



Nire aste santuko oporrak

Ni, nire aste santuko oporrak, oso ondo pasatu ditut eta espero dut oraindik ondo pasatzea.

Orain nire herrian nago baina hurrengo astean, Londresera joango naiz. Irrikitan nago seren bi urtekin egon nintzen eta ez naiz ezertaz gogoratzen.

Or, nire izeba Teresa dago nire lengusinarekin.Nire lengusina Oscar deitzen da eta oso ondo daki ingelesez hitz egiten.Londresen ere, nire Izeba Irune dago.


Londresen nire familiakoak ikusiko ditut eta epero dut oso ondo pasatzea.

(Teresa)

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina