2015(e)ko apirilaren 20(a), astelehena

Mirariren Aste Santuko oporrak!

Aste Santuko oporretan Londresera joan nintzen. 

Lau egun egon nintzen ostiraletik asteartera. Ostiralean Victoria and Albert museora eta Harrodsera joan nintzen. Poltsa asko erosi nuen: amarentzat, Marianentzat, nire lehengusinarentzat, izekorentzat eta baita niretzat ere. M & Msera joan nintzen. 

Larunbatean, Westminster katedrala ikusi nuen, gero Big Benera joan nintzen, bidean Parlamentuko Etxeak ikusi nituen eta Buckingham Jauregirarte heldu ginen. Arratsaldean, Hamleysera  joan nintzen eta 2 ordu egon nintzen, hor hartz bat egin nuen eta Meridaren jantzia jarri nion. 


Igandean, Londreseko dorrean egon nintzen, geroago zubira igo nintzen eta hor  ikusteko eta egiteko gauza asko zeuden,arratsaldean  London Eyen egon nintzen, noria handi bat da eta igo nintzen, hortik Londres guztia ikusten zen. 

Astelehenean, Saint Paul elizan egon nintzen, Covent Gardenera joan nintzen eta hor opera txiki bat ikusi nuen. Gauean oso triste nengoen ez nuelako joan nahi.



                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        OSO ONDO PASATU DUT OPORRETAN! (Mirari)

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina