2015(e)ko apirilaren 20(a), astelehena

Gure Lucía hemendik hona!

Kaixo,Lucía naiz eta hitz egingo dizuet Aste Santuan zer egin dudan.

Lehenengo egun batzuk geratu ginen Bilbon .
Gero nire herrira joan nintzen, San Martin de las Ollas da, han bi egun geratu ginen.


Gero joan ginen arropa hartzera Bilbora eta gero Castro Urdialesera  joan ginen. Han bi aste batean ama eta aita geratu ziren eta bestea geratu nintzen amamarekin. Joan ginen prozezioa ikustera, han nire amamari ikusi nion eta beste amamari ere eta prozezioa ikusi eta gero joan nintzen amama batekin taberna batera. Gero beste egun  batean aitari ikusi nion.




Azkenean joan ginen herrira eta beste bi egun egon nintzen baina ama pentsatu zuen beste aste bat egongo  ginela.


Oso  ondo pasatu dugu. ( Lucia)





 


1 iruzkin: